Gyakran ismételt kérdések

  • 35 000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás díjmentes. 34 999 Ft vagy annál alacsonyabb
    megrendelés esetén a szállítási ára 1500 Ft..
  • A megrendelt terméket a GLS futárszolgálatán keresztül szállítjuk.
  • Az árut a szállítmány elküldésétől számított 2-4 munkanapon belül kézbesítjük.
  • Az áru elküldésénél, e-mailt fog kapni a megrendelés nyomon követési számával és egyéb
    kiegészítő információkkal. Itt ellenőrizheti a megrendelés állapotát: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking
  • Mikor átvesz egy csomagot, kérjük ellenőrizze a szállítás állapotát. Kár esetén ne fogadja el
    a szállítmányt é s tájékoztasson minket, hogy megállapodhassunk a következő eljárásban.

• A leggyakoribb és legnépszerűbb módja a fizetésnek az ügyfeleink számára. A megrendelést
készpénzben fizeted ávételkor.

  • A megrendelés átvétele után küldünk számlaszámot és változó szimbólumot. Az árujért előre
    fizet a bankszámlánkra és miután megkaptuk, a lehető leghamarabb szállítjuk ki az árut..
  • Miután megrendelését végrehajtotta, a Trustpay biztonságos fizetési átjáróra irányítja a szükséges adatokat. A sikeres fizetési felhatalmazás után a lehető leghamarabb szállítjuk az árut.
  • Bár gyakran nem történik meg, nálunk van garanciája , hogy a vásárlástól számított 30 napon belül visszaküldheti az árut. Ha úgy dönt, hogy visszaküldi az árut, kérjük írjon nekünk a info@therese.hu címre és erre az email címre küldje el nekünk a megrendelés számot és egy visszavételi kérvényt. Munkavállaló majd felveszi Önnel a kapcsolatot és tárgyal a következő lépéssekről. Visszatérítés esetén a teljes rendelési összeg a lehető leghamarabb vissza fog térni a számlájára, de a megrendelés visszaadásától számított 14 napon belül.
  • Ha véletlenül megtörténik, hogy e termékek közül valamelyik sérülten érkezik meg, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot minél hamarabb e-mailben az info@therese.hu címen, ahol el küldi nekünk a megrendelés számot, kár leírását, és ideális esetben a káros termék fényképeit. Ez után az alkalmazottunk felveszi a kapcsolatot és tárgyal a következő lépésekről önnel. A panasz beérkezését követő napon el küldjük önnek a kellő alkatrészeket vagy az új terméket a mert a maximáliss elégedettséget szeretnénk önnél elérni.

.

  • Ha észrevette szállítás ávételekor, hogy a csomagolás sérült és maga a termék, kérjük, értesítse a futárt. Ideális esetben írjon a futárral panasztételi protokolt és dokumentálja az egészet. Ha ez nem lehetséges, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben az info@therese.hu címen és küldünk Önnek egy cserealkatrészt és a sérült termékeket futárszolgálattal fogjuk megoldani..
  • Ha a parfüm nincs állandóan napfénynek 20 ° C feletti hőmérsékletnek kitéve , akkor kibírja akár 2 évig is. Ha a parfüm színe megváltozik, főleg egy sötétebb árnyalat vagy sav vagy bitumen illata miatt, nagyon valószínű, hogy a parfüm régi és nem használható további felhasználatra.
  • Raktáron - Ha az áruk "raktáron" állapotban vannak, akkor azt jelenti, hogy fizikailag
    készenlétben vannak és 2-3 munkanapon belül a tiéd.
  • Rendelésre - Ha az áruk legfeljebb rendelésre állapotba kerülnek, az azt jelenti,
    hogy az árukat hamarosan tárolják, és legfeljebb három héten belül szállíthatók. Megpróbáljuk a lehető legrövidebbre szabni :)
  • Eladva - Ha az áruk elkeltek, ez azt jelenti, hogy rövid időn belül nem tudjuk biztosítani, és keményen dolgozunk az ajánlat visszavételére.

A 12 §. 1 c. 108/2000 Z.z. a fogyasztónak a házaló kereskedelem és a postai megrendelés esetén módosított változata esetén a fogyasztónak joga van arra, hogy az áru megszerzését követő 90 munkanapon belül indokolás nélkül visszavonja a szerződést. Amennyiben a fogyasztó a határidőn belül felmondja a szerződéstől való elállást, elismeri, hogy a szállító jogosult a visszavonáshoz kapcsolódó bizonyíthatóan felmerült költségek megtérítésére.

A szerződéstől való visszavonás esetén a felek kötelesek visszatéríteni a nyújtott szolgáltatásokat. Ha a fogyasztó már átvette a megrendelt árut, köteles visszaküldeni az eredeti sértetlen csomagolásban. Abban az esetben, ha a fogyasztó visszaküldi a megrendelt árut sérült, részben fogyasztott vagy nem. olyan állapotban, amely nem felel meg az eladó elküldésének feltételeinek, elismeri, hogy az eladó jogosult a felmerült károk megtérítésére, hogy az eladó köteles megtéríteni a megrendelt árura a fogyasztónak fizetett összeget.

Ugyanakkor a fogyasztó köteles megadni a kapcsolattartási adatokat és a számlaszámot, amelyre a megrendelt áru összegét az eladó köteles fizetni. Az eladó kötelezettséget vállal arra, hogy kifizeti a kifizetett összeget, a megrendelt áru visszaküldésével azonnal felmerült kár összege csökkent..

További információkat itt talál.

  • Először regisztrálnia kell (URL) és be kell jelentkeznie velük. Szükséges továbbá az úgynevezett " cookie-kat. Milyen cookie-kat találsz itt (URL). Ha elfelejtette a jelszavát, megváltoztathatja ezt az URL-címet (URL). És ha egyik sem segít, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben az info@therese.hu címen.