Postaköltség és szállítás - Futárral
- 50 000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás díjmentes. 50 000 Ft vagy annál alacsonyabb értékű megrendelés esetén a szállítási díja 2990 Ft.
- A megrendelt terméket a GLS futárszolgálatán keresztül szállítjuk. Az árut a szállítmány elküldésétől számított 2-3 munkanapon belül kézbesítjük.
- Az áru elküldéséről e-mailben értesítjük a megrendelés nyomkövetési számával és egyéb kiegészítő információkkal. A megrendelés állapotát itt ellenőrizheti https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking
- Mikor átvesz egy csomagot, kérjük, ellenőrizze annak állapotát. Kár esetén ne fogadja el a szállítmányt és tájékoztasson minket, hogy megállapodhassunk a következő eljárásban
Fizetés
- Utánvétel - A leggyakoribb és legnépszerűbb módja a fizetésnek ügyfeleink számára. A megrendelést készpénzben fizeti a csomag ávételekor. Az utánvéti díj értéke 640 ft.
- Banki átutalás - A megrendelés átvétele után megküldjük számlázási adatainkat, a számlaszámot és a változó szimbólumot. Az áruért előre fizet a bankszámlánkra, természetesen miután megkaptuk a befizetést a lehető leghamarabb szállítjuk ki az árut. Banki kapcsolat: HU98 1160 0006 0000 0000 8132 3450 / GIBAHUHB (Erste Bank Hungary Zrt.)
- Bankkártyás fizetés - Miután megrendelését végrehajtotta, a rendszer a TrustCard/GoPay/PayPal biztonságos fizetési kapujára irányítja, ahol megadja a szükséges adatokat. A sikeres bankkártyás fizetés után a lehető leghamarabb szállítjuk ki az árut.
Reklamáció
- Fesülködő asztal, ékszerszekrény, ékszerdoboz – ha véletlenül a termékek közül bármely sérülten érkezik meg, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot minél hamarabb e-mailben az info@therese.hu címen. Az e-mail tartalmazza a megrendelés számát, a kár, sérülés leírását, és ideális esetben a sérülés fényképeit. Munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja az eljárás további folyamatáról. Alkatrészeket vagy az új termékeket a panasz beérkezését követő napon elküldjük , hiszen vásárlóink elégedettsége a legfontosabb számunkra.
- Parfümok - Ha észrevette a csomag átvételekor, hogy a csomagolás sérült vagy maga a termék is, kérjük, értesítse a futárt. Ideális esetben írjon a futárral panaszlevelet és dokumentálja az egészet. Ha ez nem lehetséges, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben az info@therese.hu címen . Küldünk Önnek egy cserealkatrészt vagy új terméket és a sérült termékeket a futárszolgálattal oldjuk meg.
- Az áru visszaküldése - bár nem gyakran történik meg, garantáljuk , hogy a vásárlástól számított 30 napon belül visszaküldheti a nemkívánt terméket. Ha úgy dönt, hogy visszaküldi az árut, kérjük, írjon nekünk a info@therese.hu címre.. Az e-mailben adja meg a megrendelés számát és kérvénezze a termék visszaküldését. Munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja az eljárás további folyamatáról. Visszatérítés esetén a megrendelés teljes összege a lehető leghamarabb visszautalásra kerül a számlájára, legkésőbb azonban mindenképpen 14 napon belül.
Általános információk
- Miért találja meg „elfogyott“ termékeinket is kínálatunkban?- Folyamatosan dolgozunk a termékek bővítésén és megőrzésén, bár egyes termékek gyorsabban fogynak vagy hosszabb gyártási idővel rendelkeznek. Ezért az „elfogyott“ termékek vásárlása nem lehetséges, hiszen nem szeretnénk hosszú várakozási idővel terhelni vásárlóinkat.
- Mennyi ideig tart a garanciaidő? - A webáruházunkban vásárolt termékre vonatkozó garanciaidő 24 hónap.
- Szállítanak külföldre is? - Szállítunk Magyarországra, Csehországba, Romániába, Lengyelországba, Szlovéniába, Horvátországba és Szlovákiába is, egyéb államokba való szállítás esetén vegye fel velünk a kapcsolatot.
- Rendeltem, de szeretnék valamit megváltoztatni. Még mindig lehetséges? - Természetesen. Ha valamit szeretne megváltoztatni megrendelésében, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba az info@therese.hu címen.
- Mi az ajándékutalvány és hogyan szerezhetem meg? - Az ajándékutalvány egy olyan kód, amely megadásával az utalvány értékében kedvezményre tehet szert. Különböző versenyeken találhatja meg, és visszatérő vásárlóink kaphatják meg.
- A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁt? - Igen, a termékek feltüntetett ára tartalmazza az ÁFÁ-t is.
- Lehetséges fésülködő asztalt vagy tükröt más színben vagy más méretben is vásárolni? - Sajnos ajánlatunk csupán a webáruházban látható asztalkákat, termékeket tartalmazza.
Megtekintett termékek