Reklamáció

KategóriaSzűrő
 
 
 
 
 

Reklamáció

  • Fesülködő asztal,  ékszerszekrény, ékszerdoboz – ha véletlen megtörténik , hogy e termékek közül sérülten érkezik meg, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot minél hamarabb e-mailben az info@therese.hu címen, és írja be a megrendelés számát az üzenetben a kár leírását, és ideális esetben a sérülés fényképeit. Munkavállaló majd felveszi Önnel a kapcsolatot és tárgyal a következő lépéssel. Alkatrészeket vagy az új termékeket  a panasz beérkezését követő napon elküldjük , hogy elérjük maguknál a maximális elégedettségét.
  • Parfümok - Ha észrevette szállítás ávételekor, hogy a csomagolás sérült és maga a termék, kérjük, értesítse a futárt. Ideális esetben írjon a futárral panasztételi protokolt és dokumentálja az egészet. Ha ez nem lehetséges, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben az info@therese.hu címen és küldünk Önnek egy cserealkatrészt és a sérült termékeket futárszolgálattal fogjuk megoldani.
  • Az áru visszaküldése -  bár gyakran nem történik meg, nálunk van garanciája , hogy a vásárlástól számított 30 napon belül visszaküldheti az árut. Ha úgy dönt, hogy visszaküldi az árut, kérjük írjon nekünk a info@therese.hu címre a megrendelés számával és kérje kérvén visszaküldését. Munkavállaló majd felveszi Önnel a kapcsolatot és tárgyal a következő lépéssekről. Visszatérítés esetén a teljes rendelési összeg a lehető leghamarabb vissza fog térni a számlájára, de a megrendelés visszaadásától számított 14 napon belül.
 
 
 
Reklamné okno
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió