Reklamáció
- Fesülködő asztal, ékszerszekrény, ékszerdoboz – ha véletlenül a termékek közül bármely sérülten érkezik meg, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot minél hamarabb e-mailben az info@therese.hu címen. Az e-mail tartalmazza a megrendelés számát, a kár, sérülés leírását, és ideális esetben a sérülés fényképeit. Munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja az eljárás további folyamatáról. Alkatrészeket vagy az új termékeket a panasz beérkezését követő napon elküldjük , hiszen vásárlóink elégedettsége a legfontosabb számunkra.
- Parfümok - Ha észrevette a csomag átvételekor, hogy a csomagolás sérült vagy maga a termék is, kérjük, értesítse a futárt. Ideális esetben írjon a futárral panaszlevelet és dokumentálja az egészet. Ha ez nem lehetséges, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben az info@therese.hu címen . Küldünk Önnek egy cserealkatrészt vagy új terméket és a sérült termékeket a futárszolgálattal oldjuk meg.
- Az áru visszaküldése - bár nem gyakran történik meg, garantáljuk , hogy a vásárlástól számított 30 napon belül visszaküldheti a nemkívánt terméket. Ha úgy dönt, hogy visszaküldi az árut, kérjük, írjon nekünk a info@therese.hu címre.. Az e-mailben adja meg a megrendelés számát és kérvénezze a termék visszaküldését. Munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja az eljárás további folyamatáról. Visszatérítés esetén a megrendelés teljes összege a lehető leghamarabb visszautalásra kerül a számlájára, legkésőbb azonban mindenképpen 14 napon belül.
Megtekintett termékek
Új hozzászólás:
Válasz hozzáadása hozzászóláshoz: